Mihai Eminescu: "Biserica Ortodoxă e Mama Neamului Românesc"

Mihai Eminescu: "Biserica Ortodoxă e Mama Neamului Românesc"

Ofertă programe artistice. Nimic fără Dumnezeu!

Doamne ajuta!

Bine aţi venit!

Ma numesc Florin Nan, anul acesta am sarbatorit deja cea de a 48-a aniversare:), locuiesc în Ploiesti , Prahova şi sunt actor liber profesionist. Vreau să vă spun că având ajutorul Domnului Hristos Cel ce a spus "Fără Mine nu puteţi face nimic", am alcătuit cateva
programe artistice sub forma unor recitale de poezie, proză şi ... nu numai:)

Detalii gasiti intrand pe link-ul continut de titlul fiecarui program.

Prezentat la Ploiesti, si alte foarte scurte fragmente prezentate tot la Ploiesti:), iar Ploiesti si Dridu:)


B) Staroste (Prezentator - Entertainer) pentru Cununii, Botezuri si alte Bucurii !:)

C) "Povestea lui Gheorghe Moţ"
Dridu Snagov (VIDEO) ... mai puteţi vedea imagini din spectacolele susţinute la Braşov, Valea Plopului, Cernauţi, Cluj-Napoca, Ploieşti si Sanpetru, Ploiesti-Sf.Ilie, Ploiesti- Sf. Arhangheli, ... si fragmente la Teliu, Bucuresti 2012, Sophia, iar Bucuresti:), Aiud si deDor

D) "Călătorie de suflet"
-Pentru moment:) va pot povesti:) cum a fost prezentat la Cluj-Napoca... si fragmente la Muzeul Satului, Fierbinti 2011, Fierbinti 2012, Bucuresti 2013, si deDor


F) Programul Moş Craciun pentru sarbatorile de iarna
Mosul a trecut printre multe alte locuri si pe la Radio As Suceava, McDonald's Romania, Bucuresti, Ploiesti, Manastirea Ghighiu ...

Urmând îndemnul Părintelui Nicolae (Steinhart) de la Rohia din cartea sa cu titlul "Dăruind vei dobândi" şi având în minte explicaţia Părintelui Arsenie Papacioc cel care spune că "Nu dai ce ai , ci dai ceea ce eşti", aş vrea să vă propun aceste modeste produse artistice ale mele, iar în cazul în care consideraţi că aceste programe sunt în spiritul a ceea ce aţi dori cândva să urmăriţi din postura de spectator sau să oferiţi într-o prestaţie live oricarui gen de public iubitor de Dumnezeu, de oameni si de tot ce ne inconjoara, pot fi contactat la nr. de tel. 0721810719 şi la adresa de e-mail florinnan@yahoo.com .

Vă multumesc!

Doamne ajută!


luni, 1 aprilie 2013

14 Martie 2013 - Un dar aniversar special!



Incep aceasta scriere noua a mea, si prima pe anul acesta, cu intrebarea retorica: Oare chiar e asa o mare drama cand avansam in varsta cu inca un an ?:)... E obligatoriu sa ne fie rusine cu acest dar minunat venit din partea Lui Dumnezeu, care este viata?:)... Sa incercam sa-l ascudem sau sa-l minimalizam cat putem de mult?:)... Raspunsul inca il mai cautam, sau daca a venit, il lasam sa mai astepte pana la o data viitoare anuntata ulterior :)

 In copilarie asteptam cu mare nerabdare ziua de 14 Martie, cand stiam ca toti ai mei se pregatesc de zor sa faca tot ce pot mai bun si mai surprinzator pe lume pentru marea sarbatoare anuala pentru mine:), ce depasea orice alta zi ca importanta, si care concura ca emotie, nerabdare si mister poate doar cu Ziua de Craciun. Si cu cata responsabiliate anuntam sus si tare ca am mai crescut cu inca un an!:)... Sunt sigur insa ca nu am fost un exemplu singular, ci multi dintre noi au trait poate chiar mai intens bucuria sarbatoririi zilei de nastere!

 ... Dar cu trecerea anilor, paradoxal ceva ne ispiteste ca numarul lor trecut in dreptul varstei noastre sa ne dorim sa scada cat mai repede, si cat mai mult, iar daca e posibil chiar cu mai multe unitati odata:), incat ajungem sa spunem ca avem mai putini decat cu oarecare vreme in urma:)) ... Ceva imi spune totusi ca Cel ce ne-a creat din nefiinta nu gusta foarte mult "gluma" noastra devenita parca din ce ince mai nemultumitoare:)

In fine... la atat de tocita zicala cu schimbarea prefixului:), pot sa spun ca acum am devenit roman deplin pe harta lumii, macar din punct de vedere al retelelor de telecomunicatii internationale:)), si spun asta pentru ca raspund si eu ca si Romania la apelul de +40:))

 Spuneam la inceput ca e prima scriere pe anul acesta, pe deoparte din motive de comoditate feroce :) dar si din lipsa unor materiale coplete ce puteau fi postate, dar acum. de ziua mea, am primit cu varf si indesat tot ceea ce era nevoie sa ma scoata din inertia hiberbarii mentale:), si pe langa urarile si frumoasele surprize care privite din afara intaresc convigerea generala ca ramanem copii la orice varsta:), prin nobletea unor suflete atat de speciale pentru mine, am primit poate cel mai minunat dar aniversar de pana acum: O emisiune intreaga dedicata zilei mele de nastere din partea echipei ce formeaza frumoasa familie de la RADIO SUFLETEL!



Sa ma apuc sa spun cum am petrecut seara de din-nainte ,impreuna cu fostii colegi de facultate, cu care m-am intalnit din cu totul alte motive decat aniversarea mea, nu cred ca straneste mare interes:),... dar, cand credeam ca, odata ajuns acasa de ziua mea ma voi odihni pe furate printre telefoane si pupaturi:), intrand pe site-ul radioului din Galati, care de cateva luni imi face onoarea de a difuza parte din inregistrarile mele audio, si avand informatia referitoare la ora si subiectul emisunii:), am tresarit putin cand odata cu primele acorduri ale genericului,  si prin harmalaia asurzitoare provenita de la etajele superioare, de parca tot blocul ma sarbatorea prin munca :))), a sunat si telefonul la capatul caruia era ... "totul in direct" :)))
 Fara alte "fursecuri" introductive din partea mea, va invit pe toti la ... :)

 

 ... Intre timp, cu telefonul inca pus la incarcat raspundeam si altor prieteni de suflet care au simtit nevoia sa-mi ureze "La Multi Ani" in proza , in versuri sau in cantec:)... iar emisiunea isi continua duioasa mangaiere... "Multi ani traiasca, multi ani traiasca..." ... la noi in casa familia mea imi dedica si ea emisiunea ei :)... cum sa te imparti intre atatea izvoare de dragoste?... doar primind cat poti de la fiecare !...:)

  ... As vrea sa nu mai spun nimic pentru a nu umbri in vre-un fel aceasta minune rara venita din sulfetul dragilor mei: Doamna Mariana Gurza, Domnul Boris David, si bine-nteles celui care a dat viata acestui lucru rar Domnul Eugen Emeric. Nu pot sa spun decat "Rasplateste-le Tu, Doamne, darul lor coplesitor!" Ma inclin!

Va Multumesc!

 Doamne ajuta! Pentru dumneavoastra Florin Nan - 0721810719 - florinnan@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu